یزدفردا :دولت در واکنش به سه خبر منتشره در رسانه واکنش نشان داد و خبرهای سخنرانی مشایی در صد روز گذشته ،تشکیل‌‌ معاونت ‌جدید در ریاست‌جمهوری و پرداخت تسهیلات مسکن به اقشار مرفه را تکذیب کرد .


تکذیبیه های دولت در مورد سه خبر منتشره در هفته گذشته به ترتیب به شرح زیر است .


اولین تکذیبیه:مرکز ارتباطات،اطلاعات و تبليغات دفتر رييس جمهور:تکذیب‌خبر مربوط به سخنرانی اخیرمهندس مشائی


رییس دفتر رییس جمهور حداقل طی یکصد روز گذشته هیچ گونه برنامه سخنرانی نداشته است.


مرکز ارتباطات ،اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهور با تکذیب اخبار مربوط به سخنرانی اخیر مهندس رحیم مشائی رئیس دفتر رئیس جمهور اعلام کرد:رییس دفتر رییس جمهور حداقل طی یکصد روز گذشته هیچ گونه برنامه سخنرانی نداشته است.


به گزارش یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ،مرکز ارتباطات ،اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهور تصریح کرد:در پی انتشار خبری از سخنرانی مهندس رحیم مشایی رییس دفتر محترم رییس جمهور در روزهای اخیر که مبنای خبرسازی های دروغ و تحلیل های غلط و مغرضانه قرار گرفته است به اطلاع می رساند که رییس دفتر رییس جمهور حداقل طی یکصد روز گذشته هیچ گونه برنامه سخنرانی نداشته است و انتشار اخبار مذکور در برخی سایت های خبری صرفاً با هدف سوء استفاده از سکوت ایشان برای التهاب آفرینی به منظور بهره برداری های سیاسی مورد نظر بوده است.


دومین تکذیبیه:تکذیب ‌تشکیل‌‌ معاونت ‌جدید در نهادریاست‌جمهوری


خبر نادرست تشکیل معاونت حفاظت اطلاعات ریاست جمهوری که از سوی یکی از سایت هایی که همواره با دروغ پراکنی بدنبال تخریب دولت است به شدت تکذیب می شود


بدینوسیله خبر نادرست تشکیل معاونت حفاظت اطلاعات ریاست جمهوری که از سوی یکی از سایت هایی که همواره با دروغ پراکنی بدنبال تخریب دولت است، به شدت تکذیب می شود.


به گزارش یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ،انتشار این قبیل اخبار در شرایطی که دولت تمام توجه و توان خود را متمرکز و مصروف خدمتگزاری و عمران و آبادانی کشور کرده است یقینا هدفی جز ایجاد حاشیه در مسیر تلاش های دولت و انحراف اذهان عمومی از موضوع اصلی کشور که سازندگی ایران اسلامی است، ندارد.


مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهور ضمن دعوت رسانه ها به حفظ اصول حرفه ای فعالیت خبری از دستگاه قضایی کشور انتظار دارد تا در جهت سالم سازی فضای اطلاع رسانی پیگیری های لازم را در خصوص انتشار اخبار کذب علیه دولت به عمل آورد.


سومین تکذیبیه:تکذیب پرداخت تسهیلات برای مسکن اقشار مرفه


خاوری :بانک ملی هیچ گونه برنامه ای برای پرداخت تسهیلات مسکن اقشار مرفه ندارد.


مدیر عامل بانک ملی ایران ابراز تمایل این بانک برای پرداخت تسهیلات 100 میلیون تومانی مسکن اقشار مرفه را قویاً تکذیب و تصریح کرد : بانک ملی هیچ گونه برنامه ای برای پرداخت تسهیلات مسکن اقشار مرفه ندارد.

به گزارش یزدفردا به نقل از واحد مرکزی خبر،خاوری با تکذیب اظهارات اخیر رئیس کانون سراسری انبوه سازان در مصاحبه با رسانه ها پیرامون ابراز تمایل بانک ملی ایران برای پرداخت تسهیلات 100 میلیون تومانی مسکن اقشار مرفه گفت : شورای عالی پول و اعتبار و شورای عالی مسکن، مراجع ذیصلاح تصمیم گیری در این باره هستند و ما هیچ گونه برنامه ای نداریم.

خاوری با اشاره به سیاست های بانک ملی ایران در خصوص پرداخت تسهیلات گفت: ضمن اجرای آئین نامه ها و دستورالعمل های شورای پول و اعتبار و شورای عالی مسکن، همواره حمایت از توسعه مسکن روستایی و مسکن مهر را به عنوان سیاست محوری خود دنبال می کنیم.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا